![]()
|
![]() ![]() Napjainkban egyre inkább nyilvánvalóvá válik, hogy a vállalatok csak úgy lehetnek sikeresek, ha ügyfélközpontúvá válnak, ezért az ügyfélkapcsolatok kezelése - idegen szóval Customer Relationship Management (CRM) - egyre népszerűbbé váló vezetési filozófia. Míg az ügyfél sokkal magasabb színvonalú kiszolgálást, testre szabott szolgáltatást kap, a vállalat a nagyobb hatékonyságnak köszönhetően növeli nyereségét és a piaci részesedését. A CRM leggyakoribb felhasználási területei: Kereskedelmi ügyek követése A sales-fázisok a lehetséges üzlet állapotától a megalapozó, ajánlati, döntési, szerződéskötési, kivitelezési és befejező fázisig végigkísérhetők. A CRM felfogás szerint az értékesítési folyamat nem fejeződik be a szerződés aláírásával, a teljes kereskedelmi ciklus magában foglalja a kivitelezést és a számlázási szakaszt, és a szükséges utókövetési fázisokat is.
Kereskedelmi erőforrások kezelése
A kereskedők idejének és a hozzájuk rendelhető tárgyi eszközök beosztása. Szabad időpontok keresése, időegyeztetés: adott felhasználóknak mikor lesz együtt szabadidejük, vagyis annak ellenőrzési lehetősége, hogy az adott időpontra nincs-e más program bejegyezve. Az erőforrás-lekötések ügyekhez, ügyfelekhez kapcsolhatók, elszámolások alapjául szolgálhatnak. A Progression Informatika Kft. által kínált CRM rendszer három almodulra különül. Az első az ügyfélnyilvántartás, amely a gépkocsi rendszerben tárolt ügyfeleink karbantartására szolgál, illetve új ügyfelet is felvehetünk, ami elérhető lesz a gépkocsi programunkban is. A második modul az ügyfél dosszié, melyben ügyfeleinkhez tetszőleges számú dossziét nyithatunk. Az ügyfél dossziékban tarthatjuk nyilván ügyfeleinkkel kapcsolatos eseményeket, a velük kapcsolatos feladatokat. A harmadik modul a határidőnapló, melyben az eseményeket naptár-szerűen láthatjuk.
|