Napjainkban egyre inkább nyilvánvalóvá válik, hogy a vállalatok csak úgy lehetnek sikeresek, ha ügyfélközpontúvá válnak, ezért az ügyfélkapcsolatok kezelése - idegen szóval Customer Relationship Management (CRM) - egyre népszerűbbé váló vezetési filozófia. Míg az ügyfél sokkal magasabb színvonalú kiszolgálást, testre szabott szolgáltatást kap, a vállalat a nagyobb hatékonyságnak köszönhetően növeli nyereségét és a piaci részesedését.
A CRM leggyakoribb felhasználási területei:

Kereskedelmi ügyek követése

A sales-fázisok a lehetséges üzlet állapotától a megalapozó, ajánlati, döntési, szerződéskötési, kivitelezési és befejező fázisig végigkísérhetők. A CRM felfogás szerint az értékesítési folyamat nem fejeződik be a szerződés aláírásával, a teljes kereskedelmi ciklus magában foglalja a kivitelezést és a számlázási szakaszt, és a szükséges utókövetési fázisokat is.

Kereskedelmi erőforrások kezelése

A kereskedők idejének
  • elfoglaltságok
  • tárgyalások
  • xloadók

  • és a hozzájuk rendelhető tárgyi eszközök
  • projektor, vetítő
  • tárgyaló
  • céges autó
  • notebook, stb.

  • beosztása.



    Szabad időpontok keresése, időegyeztetés: adott felhasználóknak mikor lesz együtt szabadidejük, vagyis annak ellenőrzési lehetősége, hogy az adott időpontra nincs-e más program bejegyezve.

    Az erőforrás-lekötések ügyekhez, ügyfelekhez kapcsolhatók, elszámolások alapjául szolgálhatnak.

    A Progression Informatika Kft. által kínált CRM rendszer három almodulra különül. Az első az ügyfélnyilvántartás, amely a gépkocsi rendszerben tárolt ügyfeleink karbantartására szolgál, illetve új ügyfelet is felvehetünk, ami elérhető lesz a gépkocsi programunkban is. A második modul az ügyfél dosszié, melyben ügyfeleinkhez tetszőleges számú dossziét nyithatunk. Az ügyfél dossziékban tarthatjuk nyilván ügyfeleinkkel kapcsolatos eseményeket, a velük kapcsolatos feladatokat. A harmadik modul a határidőnapló, melyben az eseményeket naptár-szerűen láthatjuk.



    CRM | Produktiv | Konfigurátor | Vonalkód