Bemutatkozás
A Progression Informatikai Kft 1998 óta van jelen az ügyviteli rendszereke piacán. Cégünk elsősorban a KKV szektornak kínál megoldásokat. Legfőbb profilunk a gépjármű értékesítés és javítás folyamatait támogató rendszerek.
Rendszereink legfontosabb jellemzői a modularitás és a testreszabhatóság.
Kollégáink közel 20 éves tapasztalattal, mérik fel a felhasználói igényeket, erre alapozva vezetik be az általunk fejlesztett rendszereket megrendelőink számára. Partnereink között megtalálhatók márkaszervizek, független szervizek, flottakezelő cégek, gépjármű importőrök.
TMK 4.0 - Teljes Márkakereskedői rendszer
A TMK 4.0 rendszer az új járműre történő árajánlatadástól, a szervizben történő javításig, valamint az ügyfélkapcsolat folyamatos követéséig lefedi a felhasználó folyamatait.
A rendszer lehetőséget biztosít a tevékenységek során keletkező különféle adatok rendszerezett tárolására és a felhasználó által paraméterezhető lekérdezésére, valamint a munkafolyamatokhoz kapcsolódó kinyomtatandó dokumentumok előállítására, és azok digitalizált formában történő tárolására.
A TMK 4.0 rendszerben lévő folyamatok paraméterezhetően illeszkednek a márkakereskedésben vagy független szervizben történő, az iparágra, az adott márka jellemző speciális tevékenységekhez. A rendszer felhasználóbarát felületeivel és az munkafolyamatokhoz igazodó funkcionalitásával egyszerűvé teszi a bevezetést, a használatot és az üzemeltetést. A program számos lehetőséget biztosít egyéb más platformon működő alkalmazásokhoz való kapcsolódáshoz, ilyenek a webáruház, más külső partnerekkel történő webes kommunikáció, sms és email kommunikáció. Valamint a rendszerhez illesztett mobilalkalmazások.
Moduláris felépítésének köszönhetően működhet a rendszer egy kisebb szerviz, vagy akár az országot lefedő szervizhálózat alapszoftvereként. A különböző modulok, funkciók segítségével egy szoftverben vezethetők a felhasználó legfontosabb adatai.
Legfontosabb modulok:
- Új / használt jármű értékesítés
- Szerviz, raktár modul
- Előjegyzés modul
- Produktív idő nyilvántartás modul
- Mobil munkafelvétel
- Dokumentum kezelő modul
- E-mail, SMS kiértesítések
- CRM modul
A termék felelőse: Huszák Dávid (hdavid@progression.hu)
A termék referenciái: Fábián Kft., Kovács Autóház Kft., Reálszisztéma Autókereskedelmi Kft.
TMK listaár (licenszdj) nettó : 3.500.000 Ft
A projekt keretében a termék árából 5% kedvezményt biztosítunk. A feltüntetett ár a rendszer alapmoduljaira vonatkozik és nem tartalmazza a bevezetéssel kapcsolatos költségeket. A rendszer moduláris felépítéséből adódóan a végleges ár az ügyféligény alapján kerül meghatározásra.
A termékhez/szolgáltatáshoz kapcsolódó kedvezmény egyedi kedvezmény, azt kizárólag a www.vallalkozzdigitalisan.hu oldalon regisztrált megoldáskereső vállalkozások érvényesíthetik.
Regisztrálok a kedvezményért!
OMS - Office Master System
A pénzügyi bizonylatok és könyvelési tételek egyszerűen, gyorsan felrögzíthetők, a számviteli törvény által előírt listák, kimutatások és a megfelelő döntésekhez nélkülözhetetlen vezetői információk a beépített listák és a tetszőlegesen paraméterezhető Általános Keresés modul segítségével egyszerűen kinyerhetők. A pénzügyi és a főkönyvi információk is lekérdezhetők önelszámoló egységenként, ez lehetőséget biztosít több telephely, több értékesítési terület, több márka áttekinthető, szétválasztható könyvelésére. A törzsadatok kezelése központilag történik így nincs többszörös adatfelvitel. A kereskedelmi programrészekből kiállított bizonylatok könyvelése automatikus, előre definiált kontírkódok alapján. A vevői kintlévőségekről információt szolgáltat a rendszer a számlázási modulok felé, egy-egy megrendelés vagy számla elkészítésekor a felhasználó részletesen láthatja az adott ügyfél pénzügyi információit, ha erre jogosultsággal rendelkezik. A rendszer dokumentumkezelő funkciójának használatával megvalósítható a "papírmentes iroda", minden, a működés során keletkező irat letárolható az adatbázisban, a letárolt dokumentumok a megadott adatok alapján (dokumentum típus: szerződés, számla, ajánlat, megrendelés; ügyfél; felelős; stb. ) gyorsan visszakereshetők, megtekinthetők.
A termék felelőse: Szaniszló Richárd (szrichard@progression.hu)
A termék referenciái: Gablini Kft., Kovács Autóház Kft., Reálszisztéma Autókereskedelmi Kft.
OMS listaár (licenszdj) nettó : 2.000.000 Ft
A projekt keretében a termék árából 5% kedvezményt biztosítunk. A feltüntetett ár a rendszer alapmoduljaira vonatkozik és nem tartalmazza a bevezetéssel kapcsolatos költségeket. A rendszer moduláris felépítéséből adódóan a végleges ár az ügyféligény alapján kerül meghatározásra.
A termékhez/szolgáltatáshoz kapcsolódó kedvezmény egyedi kedvezmény, azt kizárólag a www.vallalkozzdigitalisan.hu oldalon regisztrált megoldáskereső vállalkozások érvényesíthetik.
Regisztrálok a kedvezményért!